22 Nisan 2013 Pazartesi

Bi caan undırd FuzGaze


Beni candan usandırdı - Fuzûlî (Gazel) Deniz Gözlerin Şiiri Lord Byron Kimdir (Şair) Ya!...Vedüd. Sevdiğim ikinci kadınsın... Ceyhun Yılmaz içinden doğru- edip cansever Sis'te Söyleniş-Yahya Kemal Beyatlı Sessiz Gemi-Yahya Kemal Beyatlı Ses-Yahya Kemal Beyatlı Özleyen-Yahya Kemal Beyatlı Mehlika Sultan-Yahya Kemal Beyatlı Hazan Bahçeleri-Yahya Kemal Beyatlı Hatırlatan-Yahya Kemal Beyatlı Geçmiş Yaz-Yahya Kemal Beyatlı Eylül Sonu-Yahya Kemal Beyatlı Erenköy'de Bahar-Yahya Kemal Beyatlı Endülüs'te Raks-Yahya Kemal Beyatlı Bir Başka Tepeden-Yahya Kemal Beyatlı Akıncılar-Yahya Kemal Beyatlı Uzak Değil-Rıfat Ilgaz Uyusunda Büyüsün-Rıfat Ilgaz Parmaklığın Ötesinden-Rıfat Ilgaz Leylakların-Rıfat Ilgaz Körüz Biz-Rıfat Ilgaz Kahveler Gazeteler-Rıfat Ilgaz Güvercin Uyur Mu?-Rıfat Ilgaz Gidişini Anlatıyorum-Rıfat Ilgaz Bilsem ki -Rıfat Ilgaz Aydın mısın?-Rıfat Ilgaz Sen Gidince-Rıfat Ilgaz Osmanli Mt 2 Zulmü Alkışlayamam-Mehmet Akif Ersoy Uyan-Mehmet Akif Ersoy Tek Hakikat-Mehmet Akif Ersoy Seyfi Baba-Mehmet Akif Ersoy Pek Hazin Bir Mevlid Gecesi-Mehmet Akif Ersoy Oğlum, Bu Temenni Neye Benzer, Bana Bak:-Mehmet Akif Ersoy Meyhane-Mehmet Akif Ersoy Mahalle Kahvesi-Mehmet Akif Ersoy Leyla-Mehmet Akif Ersoy Küfe-Mehmet Akif Ersoy Korkma!-Mehmet Akif Ersoy Kocakarı ile Ömer-Mehmet Akif Ersoy Kıssadan Hisse-Mehmet Akif Ersoy Kârî.-Mehmet Akif Ersoy Istigrâk-Mehmet Akif Ersoy Hüsran-Mehmet Akif Ersoy Hürriyet-Mehmet Akif Ersoy Hasta-Mehmet Akif Ersoy Fatih Kürsüsü’nden-Mehmet Akif Ersoy Ey Yolcu-Mehmet Akif Ersoy Çanakkale Şehidlerine-Mehmet Akif Ersoy Bülbül-Mehmet Akif Ersoy Bir Gece-Mehmet Akif Ersoy Bayram-Mehmet Akif Ersoy Âtiyi Karanlık Görerek Azmi Bırakmak-Mehmet Akif Ersoy Yusuf'u Kaybettim-Yunus Emre Yol-Yunus Emre Yar Yüreğim Yar-Yunus Emre Unutmayalar-Yunus Emre Tövbe-Yunus Emre Taştın Yine Deli Gönül-Yunus Emre Sırat-Yunus Emre Sevi-Yunus Emre Severim Ben Seni Candan İçeri-Yunus Emre Sen Derviş Olamazsın-Yunus Emre Ölüm-Yunus Emre Neylesin Yunus-Yunus Emre Kendin Bilmek-Yunus Emre Kahrında Hoş Lütfunda Hoş..-Yunus Emre İşidin Ey Yarenler-Yunus Emre İster İdim Allah'ı-Yunus Emre İlahi-Yunus Emre Gönlümden Yunus Geçer-Yunus Emre Göçtü Kervan Kaldık Dağlar Başında-Yunus Emre Gel Gör Beni Aşk Neyledi-Yunus Emre Ey Çok Kitap Okuyan-Yunus Emre Dost-Yunus Emre Dilsiz-Yunus Emre Dermanım Allah-Yunus Emre Can Gerek-Yunus Emre Bir Kez Gönül Yıktın İse-Yunus Emre Bilmediler-Yunus Emre Beni İrşad Eden-Yunus Emre Ben Yürürüm Yana Yana-Yunus Emre Aşk Bezirganı-Yunus Emre Ahır Zaman-Yunus Emre Ah Ölüm-Yunus Emre Ah Nefis-Yunus Emre Adı Güzel Kendi Güzel Muhammed-Yunus Emre Adem Oğlu-Yunus Emre Söz Ola-Yunus Emre Kamil Mürşide Varmasan Olmaz-Yunus Emre Aşksızlara Verme Öğüt-Yunus Emre Bir intikam Gibi Cildirmiş Bu Sevdalar Aşk bir Gül'ün adıydı... İstanbul Necip Fazıl Kısakürek Her Şey Yerli Yerinde / Nahit Ulvi Akgün Göçebe / Nahit Ulvi Akgün Dalgınlık / Nahit Ulvi Akgün Birisi / Nahit Ulvi Akgün Aramızda / Nahit Ulvi Akgün Seni / Arif Nihat Asya Kanatlar / Arif Nihat Asya Dağlar / Arif Nihat Asya Çocuk ve Ağaç / Arif Nihat Asya Bayrak / Arif Nihat Asya Anne / Arif Nihat Asya Yakın-Özdemir Asaf Macera-Özdemir Asaf Çizgi-Özdemir Asaf Müzik-Özdemir Asaf Düşman-Özdemir Asaf Şarkı-Özdemir Asaf Birinci Şimdi-Özdemir Asaf Önce-Özdemir Asaf Kocaman-Özdemir Asaf Sesin Yargılanışı-Özdemir Asaf Soluk-Özdemir Asaf O Yolda-Özdemir Asaf Sorular-Özdemir Asaf Gölgeniz-Özdemir Asaf Dalını Unutma-Özdemir Asaf Karmaşık Doğru-Özdemir Asaf Uyumak-Özdemir Asaf Eski Öykü-Özdemir Asaf Günbegün-Özdemir Asaf Yapma Çiçekler-Özdemir Asaf Şimdi-Özdemir Asaf Sesiniz-Özdemir Asaf Yanılgı-Özdemir Asaf Korku-Özdemir Asaf Aynanın Oyunu-Özdemir Asaf Ölmeyen-Özdemir Asaf Gece-Özdemir Asaf O Akşam-Özdemir Asaf Saçları-Özdemir Asaf Taşlama-Özdemir Asaf An-Özdemir Asaf A-Özdemir Asaf Bir Adam-Özdemir Asaf O Gece-Özdemir Asaf Kendisini Unutmuş-Özdemir Asaf Söyle-Özdemir Asaf Bağlılık-Özdemir Asaf Bir Şey İnsana Ait-Özdemir Asaf Yaşayan Ölüm-Özdemir Asaf Anmak Unutmak-Özdemir Asaf Sabaha Kadar-Özdemir Asaf Denizin Delisi-Özdemir Asaf Ben Size Ne Yaptım-Özdemir Asaf Mum Alevi İle Oynayan Kedinin Öyküsü-Özdemir Asaf İsimsiz-Özdemir Asaf Yalnızlığa Övgü-Özdemir Asaf Bir Gece-Özdemir Asaf Kelimeler-Özdemir Asaf Ben Değildim-Özdemir Asaf Kelebek-Özdemir Asaf Umut Yaprakları-Özdemir Asaf Benden Sonra Mutluluk-Özdemir Asaf Onarmak Zordur-Özdemir Asaf Ansızın-Özdemir Asaf Susmak-Özdemir Asaf Susmanın İkinci Yüzü-Özdemir Asaf İstiyorum-Özdemir Asaf Aşk Şarkısı-Özdemir Asaf Bilseydi Eğer-Özdemir Asaf Yalnızlık-Özdemir Asaf Seni Seyrederdim-Özdemir Asaf Bu Sevgidir-Özdemir Asaf Hoşçakal-Özdemir Asaf Duygusal-Özdemir Asaf Özlem-Özdemir Asaf Akıl Gözü-Özdemir Asaf Seni Saklayacağım-Özdemir Asaf Yakılmış Mektup -Fatih Kısaparmak Yak Beni-Fatih Kısaparmak Üzüm Karası -Fatih Kısaparmak Sen Yoksun Ya - Fatih Kısaparmak Selam Söyle -Fatih Kısaparmak Mor Salkımlı Sokak- Fatih Kısaparmak Mavi Gül -Fatih Kısaparmak Kaçağım Yıllardır -Fatih Kısaparmak Güneşi Biz Uyandırdık -Fatih Kısaparmak Gitmeliyim -Fatih Kısaparmak Eski Toprak -Fatih Kısaparmak Bugün-Fatih Kısaparmak "Kar Yağıyor Bir Daha Da Açmaz Güller-Kahraman Tazeoğlu Seni içimden terk ediyorum-Kahraman Tazeoğlu Türkü Gözlüm-Bedirhan Gökçe Ayasofya Garipti-Bedirhan Gökçe Ucuz İnsanlar-Bedirhan Gökçe Ne Çıkar-Bedirhan Gökçe Git-Bedirhan Gökçe Eski Bir Sancı-Bedirhan Gökçe Dilin Yalan Söylüyor-Bedirhan Gökçe Sen Yokken - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Sabret - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Rüzgar - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Özlem - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Ölümlü İnsanlar Gibi - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Masaldaki Yalnızlık - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Kuşun Hikayesi - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Kayıp Sevda - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Hasret - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Güz Yorumu - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Güneşli Çayır - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Evvel Zaman - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Çürüyen Otlar - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Çiçekle Konuşma - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Cebeci Köprüsü - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Bizim Dağlar - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Bir Halin Var Özlüyorum - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Bilinmeyen - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Anlarsın - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Alacakaranlıkta - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Akşamlar Hey Akşamlar - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Açık - Cahit Külebi ' nin Şiirleri Rüzgarlarım Konuşuyor - Cahit Irgat ' ın Şiirleri Memnunum Diyemem - Cahit Irgat ' ın Şiirleri İnsan Gibi - Cahit Irgat ' ın Şiirleri - Ünlü Şairlerden Şiirler Ağaç - Cahit Irgat ' ın Şiirleri Açlık Ordusu Yürüyor - Nazım Hikmet Ran ' ın Şiirleri Şebnem Kısaparmak - Sen hangi Mevsimin Yağmurusun Seda Ağyar - Hani Benim Gençliğim Anne ... DuyuLmayan Şiir Ve Ağlamak Meselesi Stephan Mallarme - Güzelim Bugun Stephan Mallarme - Deniz Meltemi Stephan Mallarme - Yaz Üzüntüsü Stephan Mallarme - Zangoç Melike Yurtsever - Bu Bir Tuhaf His Melike Yurt Sever - Bu Gece Uyuma En güzel Mısralar... Bir Eflatun Ölüm.. özdemir asaf Harun Çelik - Gel Artık Yeter Harun Çelik - Kurtlar Vadisi Harun Çelik - Asla Vazgeçme Harun Çelik - Zamanın Hırsızları Harun Çelik - Yaşatılacak Duygular Uyuyan Prenses (Edgar Allan Poe) - Ünlü Şairlerden Şiirler En Mutlu Gün ( Edgar Allan Poe ) - Ünlü Şairlerden Şiirler Lenore ( Edgar Allan Poe ) - Ünlü Şairlerden Şiirler Liman Kırıntıları ( Edgar Allan Poe ) - Ünlü Şairlerden Şiirler Harun Çelik - Anladım ki Harun Çelik - Benim Olsana Harun Çelik - Ne Sanmıştın Harun Çelik - Gitme Harun Çelik - Seni Unutamam Bülbül Şiiri- Mehmet Akif ERSOY Abdurrahim Karakoç - Hasan'a Mektup 1 Levent Yıkılmaz GAZZE FİLİSTİN ŞİİRİ ödüllü şiir SAVAŞIN ÇOCUKLARI Unutmanın kardeşidir ağlamak.. Özdemir Asaf Seher vakti - Ahmet Yesevi Ahir zaman şeyhleri - Ahmet Yesevi Halim nice olur - Ahmed Yesevi Delta Günleri - Lale Müldür Yavuz Bülent Bâkiler'den kendinizi bulacağınız bir şiir (Çaresiz) Onu Bir Gün Görmedim (Faruk Nafiz Çamlıbel) allegro-A.kadir Bilgin O belde-Ahmet Haşim Anadolu-Ahmed Arif Ayna-Ahmet hamdi Tanpınar Duracaksın-Ahmet Altan Aşk-Özdemir asaf Seni seviyorum-Ceyhun Yılmaz Sevgilim yoksa sen?-Yılmaz erdoğan Ağlatan mutluluk - Adnan Yücel Acıya kurşun işlemez-Adnan yücel Levent Yıkılmaz/ '' Gitmek mi Dedin ? '' Şiiri Necip fazıl kısakürek sakarya Necip fazıl kısakürek beklenen Levent Yıkılmaz'ın En hit Şiirleri Dolu Dizgin Umutlar - Abdullah Oral Kar Var Ankara'da / Levent yıkılmaz Şehr-i Hüzün / Levent yıkılmaz Bendeki Sen / Levent yıkılmaz OSTİM, Sanayi Çocukları.Abdullah Oral Sesimi Duy Baba - Abdullah Oral Ankara da deniz var,mı? Hüsran Şiirleri Karamanoğlu Mehmet Bey Şiiri Yine Memleketimin Üstüne Söylenmiştir - Nazım Hikmet İçimdeki çocuk Adı yalnızlık Destan - Necip Fazıl Kısakürek Nihat Behram - Hesapsız Duygular Nihat Behram - Hapishanedeki Arkadaşıma Nihat Behram - Yaşadıkça Nihat Behram - Suda Yiten Ayışığı Nihat Behram - Anacan Yiğitlemeleri Dj Engin Akkaya - Umut Ektim Yarınlarıma Dj Engin Akkaya - Vazgeçmem Dj Engin Akkaya - Benim İçin Değmez Dj Engin Akkaya - Senin Adını Yazdım Dj Engin Akkaya - Boşver be Kanka Dj Engin Akkaya'nın En Popüler Şiiri Artık Dönmesende Olur Dj Engin Akkaya Kaleminden Kendine İyi Bak Şiiri Yanan Yürek Ölmek Istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder